infographic-2017

Hvis din virksomhed ønsker at tage samfundsansvar og styrke sit grønne image, er Natursponsor.dk en stærk samarbejdspartner.

Ved at være natursponsor tilføres jeres produkt eller service stor troværdighed, og samtidig får I et unikt markedsføringsredskab til at positionere jer selv på markedet.

Som NaturSponsor kan I støtte op i kampen for vores natur, og gøre en aktiv indsats for at vi i Danmark bl.a. kan bevare vores dyrearter, vores smukke strande og vores rene drikkevand.

Forbrugerne vælger grønne virksomheder!

Konsulentfirmaet Nielsen fortæller, at ud af deres 29.000 adspurgte fra 58 lande, er det halvdelen af alle forbrugere, der betaler mere for grønne produkter. En undersøgelse fra 2013 med 10.000 respondenter fra verdens ti største økonomier viser tendensen endnu tydeligere. De konkluderer, at: “91% of global consumers are likely to switch brands to one that supports a good cause, given similar price and quality. 92% would buy a product with a social and/or environmental benefit if given the opportunity, and more than two-thirds (67%) have done so in the past 12 months”.

10.000 danske virksomheder giver naturen en hånd. Er din virksomhed en af dem?

Både kunder og medarbejdere er i stigende grad opmærksomme på, om din virksomhed tager hensyn til miljøet. Det har derfor stor værdi for jer at vise omverdenen, at I aktivt arbejder for et grønnere Danmark.
 Det kan i gøre ved at blive Natursponsor. Som Natursponsor modtager I bl.a. natursponsor badge, samt jeres helt eget unikke online sponsorbevis. Når I er Natursponsorer kan I derfor nemt blive eksponeret på de sociale medier og i Danmarks Naturfredningsforenings medlemsblad, Natur& Miljø, som bliver læst af over 320.000 læsere.

I kan klikke på billedet til ovenfor, og læse lidt mere omkring processen.

Mange virksomheder står allerede ved vores side. Gennem dette sponsorat støtter de Danmarks Naturfredningsforening. Alle projekter administreres af Danmarks Naturfredningsforening – Danmarks største natur & miljø organisation, og derfor gør det at pengene går til konkrete projekter med den størst mulige effekt.

Hvordan kan virksomheder vise deres grønne profil på sociale medier på en måde som er let genkendelig for både forbrugere og medarbejdere?

Natursponsor.DK har svaret! DET GRØNNE BADGE. Det er blevet mere og mere populært at finde virksomheder gennem sociale medier såsom facebook. Det grønne badge signalerer til omverdenen, at I tænker grønt og støtter op om Danmarks Naturfredningsforenings arbejde for en rig natur og et rent og sundt miljø. Som natursponsor modtager I et unikt badge som kan anvendes let og hurtigt I forbindelse med jeres markedsføring på sociale medier. Kom badget på jeres hjemmeside, Facebook Google+, Linkedin etc. I modtager også jeres helt eget unikke grønne bevis her på Natursponsor.dk. Badget og det grønne bevis er nemt at dele via e-mail og sociale medier. Både bagde og diplom gør det muligt, nemt og hurtigt, at reklamere for jeres Natursponsorat så mange gange I ønsker i løbet af det år I har valgt at sponsorere.

I samarbejde med Natursponsor.dk og Danmarks største Natur og miljøorganisation – Danmarks Naturfredningsforening har mange danske virksomheder allerede valgt at hjælpe den smukke danske natur. Se her

Læs mere om det unikke markedsføringsredskab/det grønne badge her  eller læs mere her, om den forskel du kan være med til at gøre for naturen og miljøet.

til-virksomheder---3-gode-grunde2

Hvad går pengene til?

  • Sikre rent drikkevand i Danmark
  • Frede og beskytte naturområder over hele Danmark
  • Værne om vores mangfoldighed af dyr og planter

Se mere her

Klik på billedet nedenfor, hvis du ønsker at se de forskellige sponsorpakker, samt hvad du får med i din nye grønne markedsføringspakke.

Gør en grøn forskel – bliv Natursponsor. Du vælger selv størrelsen på sponsoratet. Tilmeld dig her

Skærmbillede 2016-01-11 kl. 14.27.49

Tiden er kommet for at få danske virksomheder med i kampen for at beskytte vores danske natur. ”Sponsorér Danmarks Naturfredningsforening, bliv natursponsor, og vær med til at sikre naturen for de fremtidige generationer.”